הגיע הזמן

שתתחילו לחסוך

להיות בשליטה על התקציב המשפחתי

ליהנות מעו"ש חיובי, השקעות ושקט נפשי

זה לא קורה ביום אחד!

תוכלו לחסוך

מהפגישה הראשונה

נשמע מעניין ומבטיח? ברור!!

אז מה אנחנו הולכים לעשות?

משאירים את הפרטים שלכם כאן

מה אנחנו עושים?

ליהנות מעו"ש חיובי, השקעות שקולות ושקט נפשי

ליהנות מעו"ש חיובי, השקעות שקולות ושקט נפשי

זה לא קורה ביום אחד!

זה לא קורה ביום אחד!

בדיקה מעמיקה של מצבכם הנוכחי

סטאטוס

בניית תוכנית לשליטה בתקציב

תכנון

תכנון העתיד הכלכלי שלכם

עתיד

חיסכון של

₪1,000

חיסכון של

₪5,000

חיסכון של

₪8,000

1
קרא עוד
אבחון פיננסי מעמיק להכרות הדדית וניתוח המצב המשפחתי שלכם
2
קרא עוד
יצירת תוכנית עבודה מותאמת אישית לפי היעדים והצרכים שלכם
3
קרא עוד
סדרת פגישות מעשיות ליצירת כלים ומסגרת פיננסית מדויקת עבורכם
4
קרא עוד
ליווי מעשי מול הגורמים הנכונים ליצירת ניהול פיננסי נכון והגדלת ההון המשפחתי
5
קרא עוד
ליווי ובקרת איכות מקצועית, לאורך כל הדרך.
6
קרא עוד
יצירת תוכנית כלכלית עתידית לכל המשפחה.
הקודם
הבא

האם תוכנית האימון שלך מתאימה לנו?

יש לכם הכנסות, ב"ה, אבל זרם ההוצאות תמיד מנצח אתכם ולא נותן לכם להרים את הראש? בדיוק בשביל זה אנחנו קיימים!

המינוס בבנק לוחץ? מנהל הבנק כבר קרא לכם לשיחה? לא נעים! אבל אחרי שאנו נהיה אתכם השיחה בבנק תהיה שונה לגמרי! 

רוצים דירה אחרת? הילדים עולים, ב"ה, לתיכון, לישיבה, לאוניברסיטה? איך מצליחים לעמוד בכל המשימות הללו? בואו נפגש כדי לשלוט בתקציב שלכם ולהצליח לממש את העתיד.

התשובה שלנו מאד פשוטה: אתם במגננה או במתקפה? אם אתם מאמינים שאתם יכולים לעשות זאת, כמו חיילנו, תמצאו בנו את המתאימים ביותר לשנות ולהתקדם, כי אנו מאמינים ביכולת המתקפה שלכם.

למה דווקא עכשיו?

כי הבעיות לא נפתרות מאליהן, הן רק מתעצמות והפתרון שלהן קשה עוד יותר. אנחנו, כולנו, לומדים זאת בימים אלו כעם. לדחיינות יש מחיר ולפעמים, אפילו כבד מאד. יש לי, ל יהושע קליין – הן את הכלים, הן את היכולת והן את המוטיבציה המנטלית, להעביר אתכם ממצב שכולו ספקות ושאלות, למצב שבו תדעו ותרגישו שאתם צועדים בדרך סלולה לקראת השליטה  בתקציב המשפחתי שלכם. השליטה בתקציב המשפחה שלכם  תביא אתכם להגשים את הרצונות הכלכליים שלכם, עכשיו ובעתיד.

יהושע קליין

מזה כ – 40 שנה אני עוסק בביטוח על כל ענפיו. עיקר הפעילות שלי היתה תמיד עם יחידים ומשפחות.  יש לי ריקורד מאד מעניין: כל התביעות של הלקוחות שלי שולמו במלואן. שום תביעה לא נדחתה.  זו התוצאה של טיפול אישי ומקצועי ללא פשרות!!  הרוב המוחלט של הלקוחות שלי התמידו אתי לאורך שנים רבות.
לכן, פעילותי כמאמן לכלכלת המשפחה, היא המשך טבעי לפעילותי כסוכן ביטוח, מתוך אותה מקצועיות ולויאליות ללא פשרות לטובתכם. תמיד נלך יד ביד עד שתגיעו לרווחה הכלכלית שאתם רוצים בה וראויים לה.

שאלות ותשובות

כל מה שרציתם לדעת על הליווי שלי ו (אולי) לא העזתם לשאול 🙂

עצם הדבר שאתם עדיין בבעיה, מעיד על כך שהבנק לא עזר לכם לפתור אותה. בבנק רק "דיברו והזהירו". אני ואתם נחתור יחד לפתור את הבעיה, באמצעות כלים נכונים כמו למשל חשיפת שורשי הבעיה שלכם. בתהליך מאד מובנה, ברור, מובן ובסופו גם משמח.
לבנק תצטרכו רק להציג את הפיתרון ולא יותר מזה.

״כיצד תתאים את הליווי הפיננסי שלך כדי לתת מענה לצרכים הייחודיים של המשפחה שלנו ולספק יציבות? הרי לכל משפחה יש את הבעיות המיוחדות שלה״

אתם צודקים. נגעתם בנקודה מאד חשובה. במוקד הליווי שלי קיימת ההנחה שכל משפחה היא עולם בפני עצמו. לכן, גם ברור לי שלא לכולם יתאים הליווי שלי. את זאת נברר יחד בפגישה הראשונה [בחינם] ואם זה מתאים לשנינו, נוכל להתקדם בתהליך

אני מאוד מבין את החששות שלכם. ביסודו של דבר הצרכים הכלכליים שלנו קיימים גם בעת מלחמה וגם בעת שלום. צריך להתאים דברים מסוימים, שעליהם נעמוד בתהליך הליווי. אבל גם הזמן הזה מתאים מאוד לליווי ולתכנון כלכלי ואולי קריטי אף יותר מכיוון שישראלים רבים הוצאו לחל״ת, איבדו את מקום עבודתם או העסק שלהם נפגע

שאלה טובה. הליווי שלי בנוי כך, שכבר מההתחלה אני בונה איתכם גישה שונה לענייני הכלכלה המשפחתית שלכם. ללא השינוי התודעתי לא ישתנה מצבכם. לכן, בהתחלה נבדוק ביחד את הנכונות שלכם לעשות את השינוי ואת התאמתכם לליווי כזה. ברור לי שלא לכולם יתאים הליווי שלי. את זאת נברר יחד בפגישה הראשונה [בחינם] ואם זה מתאים לשנינו אשמח להתקדם אתכם בתהליך.

אתם שואלים על ההמשך וזה מעולה. הליווי עצמו מיועד להיות כ- 3 חודשים. אני מצוייד בכלים שמטרתם ליצור מצב כלכלי חדש מוכוון למשפחה שלכם, ואח"כ בנייה משותפת של תהליך שבודק את ההתקדמות בתוכניות שיצרנו, מתקנים את התהליך במה שצריך עד שמגיעים ליעדים אותם קבענו. בהחלט ניתן להמשיך את התהליך מעבר ל- 3 חודשים, אם צריך ובהחלטה משותפת.

אני מתרגש מחדש בכל פעם ששואלים אותי את השאלה הזאת. תבינו, הייתי סוכן ביטוח במשך יותר מ 40 שנה, ולא היתה תביעה אחת של הלקוחות שלי, שלא שולמה ע"י חברות הביטוח. טובתם של לקוחותיי היא בראש ובראשונה, והחובה שלי לסייע להם, הן תמיד הנר לרגליי. ולשאלתכם, בתוך התהליך שנבנה ביחד, מצויה הירידה הזאת לפרטים שיוצרת את הקשר המיוחד ביני וביניכם.

 תקשיבו, כל הכבוד לכם. שאלה מצויינת – זה מעיד עליכם כי ייתכן שאפשר לוותר על השלב הראשון של הבדיקה האם אתם מתאימים לתהליך הזה. האם ניתן לעשות את זה? בוודאי. תהליך הליווי הוא מעניין מאוד ומרתק. האמת, השמחה שגיליתי אצל מתאמנים שלי, על עצם התהליך, הפתיעה אותי. אבל זה קיים.

 תראו, הנתונים הבסיסיים שלכם מעידים שלכאורה אתם בהחלט יכולים להצליח בתהליך הזה. התהליך באמת עוסק  בשאלות הבסיסיות האלה של ההוצאות המשפחתיות בכלל, וההוצאות עבור ילדי המשפחה בפרט.

איזה יופי. אם אתם כבר חושבים על הגדלת ההכנסות, אנחנו כבר בדרך הנכונה. אבל בואו נלך שלב, שלב. הפתרון של מציאת מקורות הכנסה נוספים שייך לרובד השני או השלישי של הפתרון. קודם נאזן את המצב הכלכלי בבית שיהיה חיובי ואז נדבר על אפשרויות להגדלת הכנסה.

״תקשיב, כלכלה זה דבר פשוט יחסית. צריך בסה"כ לראות שההוצאות לא יעברו את ההכנסות. בשביל מה אנחנו צריכים אותך? בוודאי שהליווי שלך, ככל שיהיה מוצלח, יעלה לנו בכסף, אז זאת לא עזרה, במקום לצמצם בהוצאות עוד תגרום לנו להגדיל אותן…״

שאלה מצוינת. קודם כל יכול להיות שבשיחת הבדיקה של ההתאמה בינינו יתברר שאכן אתם מסוגלים לפתור את הבעיה המשפחתית שלכם לבד. אני הראשון שאגיד לכם. אבל באותה שיחה אבהיר לכם את הערך הכלכלי האמיתי של הליווי שלי. הערך של הליווי שלי הוא גבוה בהרבה מההשקעה הכספית שלכם בתהליך החשוב הזה.

לכן, בואו נבדוק ביחד האם התהליך הזה מתאים לכם, כי הוא מאוד חשוב.

נשמע מעניין ומבטיח? ברור!!

אז מה אנחנו הולכים לעשות?

משאירים את הפרטים שלכם כאן

כל הזכויות שמורות © יהושוע קליין